Światowid Ilustrowany Kurjer Tygodniowy 15 czerwca 1929 roku
Pomysłowa Reklama
Pomysłowa reklama. Światowej sławy fabryka ołówków Koh-i-noor L. 87 C. Hardtmuth, znanych z jakości swoich ołówków, propaguje w sposób bardzo pomysłowy swoje artykuły.
Jak widzimy na fotografii, firma L. 8 C. Hardtmuth, zakupiła kilka samochodów, których karoserja ma kształt olbrzymiego, 7 1/2 m długiego ołówka, spoczywającego na czterech kołach samochodu.
W Krakowie samochód ten zrobił kolosalne wrażenie na publiczności a to ze względu na to, że jest to reklama w Polsce niewidziana, zwracająca uwagę wszystkich przechodniów.
Wieczorem auto-ołówek, oświetlony reflektorami, wygląda imponująco.
Jak nam wiadomo, samochód ten, objeżdżający całą Polskę, zwraca wszędzie uwagę publiczności, nawet w stolicy, gdzie obecnie się znajduje.